Vill du veta mer?
Kontakta oss så berättar vi hur vi kan hjälpa er-
Ring oss:
Vardagar 08:00 till 18:00
Lördagar 10:00 till 12:00
Din lokala städfirma i
JÖNKÖPING
  • Vi är ansvarsförsäkrade av:
  • Länsförsäkring
  • Vår personal är försäkrade.
  • ARBETSMILJÖ:
  • Vi hjälper dig som kund med olika helhetslösningar anpassade efter era behov och önskemål. En sådan helhetslösning omfattar uppdragets upplägg och förslag över hur städningen kan genomföras.
  • Skulle det finnas något som inte blir godkänt på besiktningen så kommer vi och rättar till det utan extra kostnad!
  • Vi lämnar skriftlig garanti så att eventuella avvikelser som kan  framkomma vid besiktningstillfället snarast kommer att  åtgärdas av oss utan kostnad.

Vi har Sekretess Kontrakt, & Eran Säkerhet är Viktig för Oss
Vi är ansvarsförsäkrade av Länsförsäkringar
Vår personal är försäkrade
Kvalitet & Miljö Policy.
Enligt vår kvalitetspolicy ska vi uppfylla våra kunders krav, behov och förväntningar. Vi ska utföra lokalvården i rätt tid och enligt överenskomna villkor med en hög och jämn kvalitetsnivå som består av:

Städning och miljö
Vi utför våra städtjänster miljövänligt, ergonomiskt och ekonomiskt. Vi arbetar aktivt med att minska förbrukningen av kemikalier. Med torra städmetoder är vi skonsamma mot såväl material och inredning som människor och miljö.



KVALITE:
  • Vår personal, sträva efter att behålla och förbättra kvaliteten på sitt eget arbete.
  • Vi har viktiga rutiner som säkrar kvaliteten; t ex kvalitetskontroller-städobjekt-introduktion av nyanställda, kunskap och metoder & förbättringsplaner.
  • Vi håller alltid det vi lovar och driver vår verksamhet på ärliga metoder.
  • Vi som arbetar inom HOLMREN trivs väldigt bra med vad vi gör, vi anser att vi gör något viktigt varje dag.
  • För er trygghet är personalen kontrollerad i polisens register. Referenser på den som ska arbeta hos er lämnar vi ut på er begäran.
  • Vår kvalitetsgaranti grundar sig på framtagna checklistor som används ute hos kund. Vid en eventuell avvikelse eller om kund känner sig missnöjd med utfört arbete, kontaktas rätt kontaktperson för åtgärd direkt på plats.
  • Vår personal har erfarenhet av yrket. Vi utbildar all vår personal i nya städmetoder, användning av maskiner och produkter.
  • Våra uppdragsgivare ska alltid känna trygghet och kunna ha god kommunikation med vår personal.

MILJÖ:
  • Vi arbetar mot en bättre miljö och tar ansvar när det gäller inköp av produkter och transporter.
  • Vi använder enbart miljöklassade produkter vilket följs upp kontinuerligt av våra arbetsledare.
  • I vårt kvalitetsarbete ingår miljöfrågorna.

ARBETSMILJÖ:
  • Vi är medvetna om att kunna uppnå ett gott städresultat krävs det ett ansvarsfullt förtroende från vår sida gentemot våra kunder.
  • Vi hjälper dig som kund med olika helhetslösningar anpassade efter era behov och önskemål. En sådan helhetslösning omfattar uppdragets upplägg och förslag över hur städningen kan genomföras.
Efter din bokning; Vi kommer att ta kontakt med dig och svara på alla frågor du kan ha.
Vi lämnar alltid garanti efter oss som gäller i 12 dagar till en månad, efter städtillfället.
Skulle det finnas något som inte blir godkänt på besiktningen så kommer  vi och rättar till det utan extra kostnad!
Vi lämnar skriftlig garanti så att eventuella avvikelser som kan framkomma vid besiktningstillfället snarast kommer att åtgärdas av oss utan kostnad.